you don't believe we're on the eve of destruction.

Hej!

Då kör vi igen... jag tänkte nu att jag ska vara mig. Bara Bella. Det kändes som om den förra bloggen bara blev helt om mina mörka tankar, om när The Black Orchid kommer fram. Det känns inte rätt att bara blogga om det. Det finns trots allt så mycket fint med mig, som kanske kan vara kul att läsa om ibland? Så om jag behöver skriva om det, så kommer jag skriva det här - och det kommer hamna i kategorin The Black Orchid givetvis... men jag hoppas att den kategorin kommer fortsätta vara tom.

Klockan är ju som bekant ganska sent, och jag ska ju upp och hjälpa mamma rensa i hennes garderob och liknande imorgon ( mitt straff för att jag roade mig med att mobba hennes kläder, tji fick jag!). Så kanske bäst att få lite sömn, kanske. Sen imorgon får jag väl skriva ett bättre inlägg. Förövrigt har idag varit riktigt bra. Har lyckats rensa ur min garderob - finally! Har knappt pengar kvar nu, så om någon godhjärtad har lust att donera lite pengar till shopping för mig del så är ni så varmt välkomna att göra det...

Liverpool vann också sin match, med 4-1! Det var så underbart, jag kan inte ens förklara hur det kändes att ÄNTLIGEN se det Liverpool jag vet att dem kan vara! Kan ni inte spelat sådär hela säsongen? Jag hoppas att Rafa vågar köra på den här offenciva elvan, det skulle vara underbart... Mer såna här matcher. Dem får mig att må så himla bra. Jag är så glad att Aquilani fick göra mål, hans lycka... åh, det kvittrade i hela mig typ.

Nu ska jag faktiskt sova. 

☮♥ / bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0