we stood like statues at the gate

Okej, tacka Gudarna för att det var sol idag! Det var så himla hemskt att det var i princip snöstorm här nere igår, det var riktigt jobbigt. Jag och Abbe hade ju varit ute och gått på lördagen där, och haft lite glädjeskutt över att vi sett blommor! Ja, for real, riktiga härliga gula våriga blommor! Jag vart så löjligt lycklig, jag gick som på moln hela dagen pågrund utav det.

Sen vaknade vi på söndagen och såg ut på en snöstorm... det var lite partypooper. Okej, mycket partypooper. Men idag var det sol, det var varmt och det var underbart att leva! Wiih! Och imorgon kommer älskade underbara Tillykins hem, så då har jag bestämt att jag ska leka med henne där på kvällen och sedan gå på stan på onsdagen. ♥ Hon har ju varit i vårt blivande hemland, alltså England. Ska bli mys att träffa henne igen, även fast jag kommer träffa henne ungefär 24/7 i några månader sedan! Tssk, lycka!

Idag kom jag ... nästan upp klockan 10. Okej, inte alls, men jag minns att jag låg och lyssnade på radion och drömde typ. I ungefär 2 timmar. Bra jobbat, Bella! Aja, sen vart det frukost med rooboisthé + två surdegsbrödbitar och sedan ut och gå i det vackra vädret. Lite slaskigt på marken, men underbart tack vare solen! Nu har jag städat upp i det skitiga köket, och ska belöna mig lite med havregrynsgröt + Top Model. Sen ska jag nog städa rummet, yeeeey...

Men jag tycker känslan av att man varit produktiv är härlig, gör inte ni? 

☮♥ / bella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0