turning into butterflies

Godmorgon!

Jag lyckades inte riktigt komma upp då väckarklockan ringde - big surprise. Men efter att jag skrivit det här ska jag ta mig upp, göra lite grönt thé och kanske en mörk macka med lite marmelad på. Gott! Sedan blir det ut och traska i solskenet, det gör mig så himla glad. Att vara ute i solen alltså. Det är helt sjukt vilket peppt humör jag blir på av det! 

Jag är så glad över att solen är här, och att det värmer på oss. För då smälter snön, och jag vill så hemskt gärna hinna se några tussilagos innan jag och Tillykins tar vårt pick och pack och drar till England! Igår kom vi fram till att vi skulle sno med oss Nutrilett och någon sorts nyttig milkshake man kan blanda, till England. Så att vi har någon mat, för vi kommer seriöst ha så kasst med pengar att vi knappt kommer att ha råd med mat. Men vad gör man inte för att en dröm ska slå in? 

Jag är något så alldeles galet nervös inför bartenderutbildningen, men det är en BRA nervositet! Jag längtar till att få visa folk vad jag går för, jag ska fan vara bäst! 

Nu ska jag pallra mig upp ur sängen, för jag ska ju hinna hjälpa mamma med hennes garderob idag.

☮♥

  / bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0