standing in the way of control

Okej, jag tycker om att jag alltid sätter mig för att skriva i bloggen då jag egentligen knappt har tid. Jag ska snart iväg för att träna mina småpojkar... en av dem sista träningarna. Sad, sad... men jag har matchen på lördag att se fram emot. Vara coach en sista gång. Iallafall, gårdagen!

Jag och Tillykins hade mys på stan, och jag som inte skulle shoppa failade. Nejmen jag behövde faktiskt det jag köpte. En vit lite genomskinlig tshirt och en kjol. ♥ Jag tycker om dem väldigt mycket, jag ser nästan smal ut i det! Idag köpte jag också ett armband (jag är en riktig sucker för armband...) som det stod HOPE på inne på New Yorker. Men det betalade jag i cash, typ rotade upp alla småmynt jag hittade i plånboken. Men ja.

Efter att jag varit på stan med Tillykins så satte jag mig på ett tåg destination Köping, där Abbe hämtade mig på stationen. Sedan bar det av till honom, där jag skulle se på Shutter - den thailändska versionen. Jag tycker redan att asiatiska kvinnor med långt mörkt hår är läsliga, blir ännu läskigare då de kryper framlänges nedför stegar och vettefan vad de gör... Men jag vart inte SÅ rädd (trots att han bor i en liten jävla vedbod 20 m från det stora huset) ... jag kanske nöp honom lite hårt ibland eller liknande, men ja. Sen efter filmen gick vi ut och gick, vilket var .. lagom mysigt. Jag var inte SÅ rädd... too my defence liksom... Men det var faktiskt mysigt, måste verkligen till Valskog i sommar för att gå till ett naturreservat han pratade om. Massa ekar och sånt tydligen. ♥ Det tycker vi om!

Nu är jag iallafall hemma igen, sad face.

Hoppas min pappa kommer snart så att jag kan få åka till träningen, haha.  

☮♥ / bella



Finaste tvillingarna Olsen ♥ Älskar såna här bilder, då de är aslika varandra.

Kommentarer
Postat av: matilda

ja men massa ekar, fan va bra ... -sarkasm-

2010-03-25 @ 17:31:20
URL: http://tillyengland.blogg.se/
Postat av: kim

oh my fuck vilka heta skor. ohmyholyshit.

2010-03-26 @ 00:17:03
URL: http://mellowinspiration.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0