skipping practise just to spend more time with her

Godmorgon!

Jag har varit vaken sen 11 faktiskt, och tagit en lång skön dusch. Riktigt härligt. Sitter här och äter en frukost bestående av thé, ett äpple, en banan + lite yoghurt med nötter. Jag är inte så hungrig, men känner att jag nog kommer hungra ihjäl lite på stan sen. Eftersom jag är för snål för att köpa något att äta, så... För en måltid får jag typ ett par tights, så då köper jag hellre tightsen! Om jag får säga det själv, så är jag en riktig logiker...

Iallafall, idag är planerna att jag ska ta mig upp snart härifrån, fixa mig, gå ut på en promenad med Tuva, sen ta bussen till stan för att träffa Tillykins. Inte träffat henne på en vecka nu, känns längre dock... Weird. Men det ska iallafall bli jättekul! Hon har massa att berätta från nu i helgen då hon varit i England, på X factor konserter och på Skinsparty så... it'll be awesome!

Sen ikväll så ska jag sätta mig på tåget i 20 minuter för att ta mig upp till Köping, för att åka ut till Abbe och bli ihjälskrämd. For real nu alltså, vi ska se den här Shutter, den korenska (?) versionen. Jag är ju tjejen som kan se på Criminial Minds i min källare och bli livrädd, så det här ska ju bli lagom intressant. Jag slåss ju när jag blir rädd också? RIP Abbe.

Men det blir nog kul! (efter...typ.. på fredag kanske...) Den här dagen känns bra alltså, humöret är på topp och solen lyser något iallafall! Det är inte helgrått, det regnar inte och det snöar inte! Underbart!

☮♥ / bella


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha, den har jag sett.

Den är mys, och om du ä lika rädd som jag, så kommer du fanimig skita på dig :) Lycka till, och kläm alldeles förhårt i hand hans <3 Hoppas vi ses snart!

2010-03-24 @ 22:04:05
URL: http://thedreamsofreality.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0