nobody likes to lose their inner voice

Typ, godnatt?

Ja, det är väl typ det. Jag ska gå och sova strax faktiskt, har ingenting att göra framför datorn riktigt. Idag har varit en ytterst trevlig dag. Solen har skinit, jag har haft fullt upp - vilket är bra för mig. Jag tycker inte om dödtid, ändå har jag alldeles för mycket med det. GOOD WORK.

Jag har tänkt mycket idag. Jag har irriterat mig på saker jag inte brukar irritera mig på.
Men svara då!
Vad gör du?
Vem är du med?
... Svara!

Jag borde inte tänka så? Det är skumt. Weird. Jag motarbetar det, för det är för en bra sak. Tror jag.

Jag misstänker starkt att jag motsäger mig själv. Åh. Nu ska jag sova, och tänka på det här mer... och hoppas att det blir så som jag vill. Jag hoppas det. Men man vet aldrig med mina tankar och ... gah.

☮♥ / bella.



jag saknar er grabbar. jag saknar att vara helt jävla galen i er, i er musik och i vad ni än gör.
kom tillbaka? fyll mitt liv med era dumma påhitt, eran underbara musik och ren, bubblande glädje.


Kommentarer
Postat av: kim

MEN VAD VILL SEXBOMBEN SOM STÅR DÄR I RUTIG SKJORTA?! VA VA VA? ojoj hej hej.

2010-03-20 @ 23:48:50
URL: http://mellowinspiration.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0