i'm gonna join into a rock n' roll band

Okej, nu har jag varit ute och gått i 1h, ätit frukost bestående av en smoothie, en kopp thé och lite nötter. Sen städade jag, och satte på en ansiktsmask och en snabb styrketräning. Nu ska jag hoppa in i duschen innan min papito kommer hem!

Idag har varit en bra dag, trots att solen inte sken på himlen. Så länge den skiner inom en, så är allt bra.

Nu måste jag faktiskt hoppa in i duschen, lovelies...

MEN TÄNK PÅ SOLSKEN, KÄRLEK OCH FRIHET! Då blir allt bra.

☮♥ / bella.



WE ARE STARDUST!
WE ARE GOLDEN!
WE ARE STARDUST!
WE ARE GOLDEN!
WE ARE STARDUST!
WE ARE GOLDEN!
WE ARE STARDUST!
WE ARE GOLDEN!


Kommentarer
Postat av: kungen

Älskar den här bloggen, serri. bästa! haha :D

2010-03-19 @ 13:54:05
URL: http://tillyengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0