i'm a soldier of love

Godmorgon! ( jag var faktiskt uppe tidigare än vad jag skriver... )

Idag har jag tyvärr inte Tuva, men jag ska ut och gå snart iallafall. Sen blir det en smoothie till frukost + thé. Sen blir det städning för hela slanten, som vanligt, och sen ska jag faktiskt hoppa in i duschen och sen ansiktsmask. Enkel och naturlig ansiktsmask, som är bra för fet och torr hud.

ANSIKTSMASK.
Honung + äggvita.
Vispa ihop tills det blir skum.
Dutta på skummet med hjälp av t.ex. bomull på ansiktet.
Låt det sitta tills det stelnar.
Tvätta bort med ljummet vatten.

Jag hade tänkt göra en god sallad också, om jag hinner innan jag ska iväg och träna småkillarna och småtjejerna... ja, jag får ta hand om två gäng idag men det gör jag så gärna. Jag tycker det är kul att coacha, och har dessutom inte lång tid kvar som jag kan göra det på så... lika bra att passa på, liksom!

Ikväll tror jag att jag ska sätta mig och meditera lite, det är alltid skönt. + så ska jag skicka lite positivt energi till Abbe, som har gått och dragit på sig en rejäl förkylning. Stackars liten! Han måste ju bli frisk tills imorgon? Duh. Haha, nej men for real. Det måste han.

Nu ska jag faktiskt komma ur den här sängen, och ta mig ut och gå/springa.

☮♥ / bella.



Ikväll är det också dags för Liverpool-Lille... vilket vi måste vinna med 2 mål. annars åker vi ut ur EL också. Jag skulle typ dö om vi gjorde det, vi behöver absolut inte det just nu liksom... så blir att sitta och hålla tummarna framför tv'n ikväll 21.05 också. You'll Never Walk Alone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0