i came upon a child of god

Sådär... jag drack jättegott rooibos thé istället. 100% Ekologiskt, såklart. Jag är en sån där person som allra helst bara äter sånt som är ekologiskt, kravmärkt och rättvisemärkt. Jag gillar sånt. I vilket fall som helst så blev det inte så mycket frukost förutom det där thé'et, vilket inte alls är bra. Så jag ska gå och göra någon liten sallad nu kanske, innan jag måste dra iväg för att träna mitt pojklag i basket. Ska ju också träna en annan coach's lag direkt efter, så blir kul! Dem tjejerna är jättemysiga, så.

Jag och mamma rensade ju förresten ur hennes garderober... blev två hela säckar med kläder. Helt galet vad mycket fult hon hade där i! Men nu är det gjort, och hennes garderob har nog aldrig varit så pass fin som den är just nu!

Nåväl, nu ska jag fixa något att äta + sminka mig en snabbis för att sedan dra.

☮♥ / bella.







Så himla mysiga och fina bilder på supervackra Scarlett Johansson. 


Kommentarer
Postat av: kim

men WEEIII!!!! :D jag vill med planeraaa!

du fick kanske ut allt i den andra bloggen, sen var det liksom färdigt :) behövdes kanske bara det liksom?

2010-03-16 @ 17:14:04
URL: http://mellowinspiration.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0