happy birthday

OKEJ JAG VET!!! Jag missade med ... 10 minuter just nu. Too my defence, har jag knappt varit vid datorn idag. Men jag får väl ta det nu...

Älskade, underbara, toppenbra, sexiga, snygga, grrrrrrrrrrrrr José Fernando Torres Sánz fyller 26 år idag! Jag tänkte bara skriva 'Grattis', men eftersom jag är lite coolare så tänker jag skriva det på spanska...

COMPLEANOS FELIZ, NANDO DARLING!  



älskade, underbara... ♥ gör hat-trick mot Man U imorgon nu!

his armband proved he was a red
TORRES, TORRES
you'll never walk alone it said
TORRES, TORRES
we bought the lad from sunny spain
he gets the ball and he scores again
FERNANDO TORRES
LIVERPOOLS NUMBER 9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0