don't you want somebody to love you?

Okej... jag har varit vaken sen halv9. Vad i helvete? Ja, alltså skulle boka biljetter till Jackson Browne för min farsgubbe och hans kompisar. Pappa sa att de släpptes klockan 9... de släpptes klockan 10. Kul, hade kunnat sova en timme mer. Men jaja. Så går det. Dem fick på rad 4 iallafall, så mission completed!

FÖRRESTEN, så vann Liverpool igår! Glädjefest! 3-0 blev det, alltså 3-1 om man tar med resultatet från förra matchen. Så kvartsfinal i EL nu, yeeey! ♥ Först satte Gerrard en straff (tack, Lucas som fixade den! Han kan ju ibland!) och seda var det Torres x 2. Darling!

Iallafall... vi återgår till idag och efter att jag bokat biljetterna.

Sen drog jag och syrran iväg på en liten tur, b.la. till Systembolaget och till Panduro. Hon lämnade också in sitt CV på en jävla massa ställen, så. Så gick vi ut med Tuva också... sen var det meningen att jag skulle äta, och sova, men jag fastnade här istället. Men ska äta något snabbt nu, och sen försöka sova någon timme eller så. Kunde ju inte sova igår av någon dum jävla anledning...

Min syster stressar sönder, REDAN. Det är lite irriterande, bara chill liksom. Inte som om festen hinner ta slut om vi kommer dit runt 8, istället för halv8? Folket kommer säkert inte ens ha hunnit ut dit liksom? Aja, får väl ge henne ett chillpill så att hon slappnar av. Abbe kommer ju inte hit förrens runt 7 ungefär, eftersom han slutar jobbet klockan 6. Min sjuka lilla stackare (lite skrattar jag i smyg...).

Sen blir det zombienight. Förhoppningsvis blir det några kort på zombie-Bella. Nu blir det sallad och macka, sen sova. 

This is our decision to live fast and die young. We have the vision, now lets have some fun!

☮♥ / bella.


Kommentarer
Postat av: tilly

Haha jadu, jag kommer typ faila efter den här helgen känner jag. haha! Men jag ska fan försöka. Men jadu, alltså .. Vi kommer ju inte ha tillgång till internet speciellt ofta, men iaf. haha! Det går nog bra! ;)



Ikr?!?! Så jävla bäst. Oh, han äger!



Och du måste ta kort på er ikväll, för Matilda vill se!!!

2010-03-19 @ 15:14:02
URL: http://tillyengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0