annie, use your telescope

God eftermiddag!

Jag har varit relativt effektiv idag. Gick upp klockan 11, tog thé och två ägg till frukost, sen skjutsade jag mamma till hennes skönhetswhatevernågot. Sedan ut och gå med Tuva, sen städade jag i mammas salong. Sen så fixade min mamma mitt hår lite, så det kommer vara lite finare till då jag flyttar. Win!

Nu sitter jag här och dricker thé, och väntar på att klockan ska bli så pass mycket att jag kan dra iväg till hallen för att träna småkillarna. Läskigt att veta att det är typ... bara 3 gr kvar jag kommer träna dem eller något. Sad face!

Jag har faktiskt inget viktigare att skriva, mitt liv är relativt händelselöst. Men jag vet att jag står precis på kanten nu, marken är fortfarande säker - men jag är sekunder från att falla fritt.

Det är en underbar känsla.

☮♥ / bella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0