a time to cast away

Godmorgon!

Jag har faktiskt varit uppe ett tag... det var ett okänt nummer som ringde, så jag svarade inte. Moget, jag vet ... jag vet inte ens varför jag inte svarade? Det kändes bara läskigt, och jag brukar följa min magkänsla så - nej. Jag är iallafall uppe, vilket är det viktiga... jag ska försöka komma iväg tidigare än vanligt till Tuva så att jag kan gå ut med henne läääänge. Synd bara att det ska ha kommit snö... så jag vågar inte riktigt gå upp ur sängen. Mår bättre då det är sol, jag blir alldeles bubblig av lycka av sol!

Jag hann inte tänka igår, haha! Jag somnade innan. Smart va. Men ja. Det är fortfarande irri, allt.
LIKSOM SVARA DÅ!
Jag känner mig helt dum i huvudet som sitter här och irriterar mig på det. Fel att jag bara släpper det?
Nej, fel att bara svara.
Ååååååååh... fan i mig vilken kass timing av mig. Fan i mig alltså. MEN ... vi får se senare. Jag kanske bara inbillar mig. Jag förstår inte heller riktigt vad jag skriver, så... ni behöver inte känna era puckade som inte fattar för det gör inte jag heller riktigt.

Nu blir det thé, och kanske någon macka till frukost - sen promenad. Ska jag styrketräna sedan, månne?

☮♥ / bella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0