<3




det finns lika många olika sätt att se på livet, som det finns människor. alla ser på det olika.

vissa tycker att livet går ut på att bli känd.
vissa tycker att det går ut på att bli rik.
vissa tycker att det går ut på att bli ihågkommen.
och det är inget fel med det.

jag har inget sug efter att bli rik, känd och få min stjärna i Hollywood. vad ska jag med det till?

enligt mig går livet ur på att beröra hjärtan. älska, och bli älskad. att ge. att man då får i gengäld, är ren och skär uppskattning. livet handlar inte om att ta. inte någonstans. det handlar om att ge, dela ett leende och ett skratt med någon. livet går ut på att lämna jorden utan att ångra en enda sak. hitta personer som fyller er med solsken. det känns så underbart att ge ljus till någon, eller hur?

slösa inte bort tid på att hata. det finns så mycket i livet att älska, vad som än händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0